12 de junio de 2008

A Ética e a Estética


Actualmente coinciden no mercado vitivinícola global, (e en moitos outros), dúas maneiras de entender o negocio e que representan dúas fórmulas moi válidas de interpretar o arte do viño no noso tempo. A primeira, a duns viños cunhas campañas de marketing estéticamente fantásticas e a segunda, a de viños cargados de compromiso ético.

Os profesionais comprometidos son prolíficos, verosímiles e profundos. Os que non, venden sentimentos apretados en cliches efectivos e efectistas en forma de botellas.

Uns manteñen un valor constantemente en alza, namentres que os outros e as súas supostas obras mestras desaparecen co eco das súas campañas publicitarias.

Para algúns é un estilo de vida e camiñan polo lado máis salvaxe, deixando en cada pegada un algo de xenio e figura. Outros, simplemente son alquimistas de formulas maxistrais avaladas por milleiros de garrafas vendidas.

Estes últimos son grandes entretenedores, os primeiros…POETAS!

2 comentarios:

Bea dijo...

Enhorabuena por el blog! Esta primera entrada puede dar pie a muchos debates, pero yo me planteo si (al igual que en casi todos los aspectos de la vida, pero tal vez especialmetne en la industria y de nuevo especialmente en la industria del vino, que une como pocas economía y cultura) no es preferible buscar un punto de unión entre la ética y la estética. Pongo de ejemplo el propio blog, una muy buena idea que une vino, comunicación, ética y estética.

Pilarvi dijo...

Hola Xoán,
Una reflexión muy interesante, que como bien dice Bea, puede dar pie a muchos debates.
Enhorabuena por el blog. Espero que te animes a seguir publicando.

Salut!
Pilar.